Η νέα διεθνής διαδρομή ξηράς-θάλασσας στη δυτική Κίνα συνδέει μέχρι το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους 264 λιμάνια σε 96 χώρες και περιοχές, σύμφωνα με το κέντρο συντονισμού logistics της εταιρίας που διαχειρίζεται τη διαδρομή.
Η νέα διεθνής διαδρομή ξηράς-θάλασσας είναι μια διαδρομή εμπορίου και logistics που κατασκευάστηκε από κοινού από τις επαρχιακές περιοχές της Δυτικής Κίνας και τη Σιγκαπούρη.
Με το Chongqing ως κέντρο λειτουργίας και τις αυτόνομες περιφέρειες Guangxi, Guizhou, Gansu, Qinghai, Xinjiang Uygur και άλλες δυτικές επαρχίες ως βασικούς συνδέσμους, η νέα διαδρομή μπορεί να φτάσει σε όλα τα μέρη του κόσμου μέσω του Αυτοτελούς Περιοχής Guangibu Zhuang στον κόλπο Beibu στο νότο με το σιδηρόδρομο, τη θαλάσσια, και το οδικό δίκτυο και άλλα μέσα μεταφοράς, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο μεταφοράς στη θάλασσα.
Πάνω από 500 κατηγορίες εμπορευμάτων μεταφέρονται μέσω της οδού και οκτώ γραμμές για διασυνοριακά λεωφορεία με τακτικά δρομολόγια, καλύπτοντας ολόκληρη τη χερσόνησο Κίνα-Ινδοκίνα, είπε ο Liu Wei, επικεφαλής του κέντρου συντονισμού logistics και λειτουργίας της διαδρομής.
Οι στατιστικές έδειξαν ότι από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, τα σιδηροδρομικά-θαλάσσια εμπορευματικά τρένα που ξεκινούν από το Chongqing πραγματοποίησαν 393 ταξίδια, αύξηση 133% ετησίως, με 19.588 TEU ή 2,43 δισεκατομμύρια γιουάν αγαθών που μεταφέρθηκαν, αύξηση 130% ή 117% το χρόνο έτος.
Εκτός αυτού, τα ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν με διασυνοριακά λεωφορεία μεταξύ του Chongqing και του Συνδέσμου Εθνών της Νοτιοανατολικής Ασίας (ASEAN) κατέγραψαν 743 ταξίδια, αύξηση 84% ετησίως, με 1.672 TEUs ή 417 εκατομμύρια γιουάν μεταφερόμενων αγαθών, αύξηση 84% ή 149% από έτος σε έτος.
Οι διεθνείς σιδηροδρομικές εμπορευματικές αμαξοστοιχίες που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Chongqing και Βιετνάμ μετέφεραν 410 TEU αγαθών, αύξηση 55% σε ετήσια βάση.