Οι πωλήσεις αυτοκινήτων της Mercedes-Benz αυξήθηκαν κατά 6% στις 515.700 οχήματα το δεύτερο τρίμηνο (2ο τρίμηνο) του έτους, δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία την Τρίτη, αποδίδοντας την αύξηση στη γερμανική και την κινεζική αγορά.
Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη ενιαία αγορά της εταιρείας, οι πωλήσεις αυτοκινήτων της Mercedes-Benz αυξήθηκαν κατά 12% στις 183.600 οχήματα, ενισχυμένες ιδίως από τα μοντέλα E-Class και GLB. Εν τω μεταξύ, στη Γερμανία, πουλήθηκαν 58.600 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 23%, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
«Με την εστίασή μας στη βιώσιμη ανάπτυξη, σημειώσαμε υψηλότερες πωλήσεις σε όλες τις κύριες περιοχές και τμήματα — ειδικά για τα ηλεκτρικά και κορυφαία οχήματά μας», δήλωσε η Britta Seeger, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG.
Οι πωλήσεις οχημάτων κορυφαίας κατηγορίας, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών σημάτων AMG και Maybach, αυξήθηκαν 12% στις 84.800 μονάδες, ενώ οι πωλήσεις οχημάτων με μπαταρία (BEV) σχεδόν διπλασιάστηκαν στις 61.200 οχήματα, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία.
Το πρώτο εξάμηνο του έτους, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των BEV και των plug-in υβριδικών, στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας έφτασε το 18%. Μέχρι το 2026, αυτό το μερίδιο αναμένεται να αυξηθεί στο 50%, δήλωσε η Mercedes-Benz.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζει να επιβεβαιώνει τη σημασία της κινεζικής αγοράς για τις δραστηριότητές της. «Η αποδέσμευση από την Κίνα είναι μια ψευδαίσθηση και επίσης δεν είναι επιθυμητή», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Kaellenius.