Καθώς ο Li Tongzhong τρίβει, ζυμώνει, στρίβει και τραβάει, μέσα σε δευτερόλεπτα, ένα κομμάτι ζύμης γίνεται ένα ρεαλιστικό ειδώλιο. Τα παιδιά που έρχονται να μάθουν τη δεξιότητα τον κοιτάζουν με έκπληξη, νομίζοντας ότι είναι μάγος.
Ο Li είναι κληρονόμος της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της κατασκευής ειδωλίων από ζύμη, η οποία χρονολογείται από τη Δυναστεία των Χαν (202 π.Χ.- 220 μ.Χ.). Η τέχνη της χειροτεχνίας έχει μεταδοθεί για γενιές, ως βασικό μέρος του κινεζικού πολιτισμού και της λαϊκής τέχνης, παρουσιάζοντας σημαντικά υλικά για τη μελέτη της κινεζικής ιστορίας, αρχαιολογίας, εθίμων και γλυπτικής.
Με τα χρόνια, η μορφή τέχνης έχει εξελιχθεί σε διαφορετικά σχολεία που παρουσιάζονται με διάφορους τρόπους σε διαφορετικές περιοχές και η κομητεία Linmu στην επαρχία Shandong της ανατολικής Κίνας είναι μία από τις περιοχές.
Οι τεχνίτες στο Linmu χρησιμοποιούν κολλώδες ρυζάλευρο με διάφορες χρωστικές ως κύρια συστατικά και φτιάχνουν ρεαλιστικά ειδώλια μόνο με το χέρι και απλά εργαλεία. Τα έργα τους καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, με παραδοσιακά που περιλαμβάνουν πουλιά, ζώα, λουλούδια και δημιουργικά με πολιτιστικά στοιχεία, όπως ο βασιλιάς πίθηκος και ο Pigsy από το διάσημο κινέζικο μυθιστόρημα “Ταξίδι στη Δύση”, Mu Guiying, μια θρυλική ηρωίδα του Δυναστού των Σονγκ (960-1279) και ήρωες στο “The Romance of the Three Kingdoms”, που βοηθούν τα παιδιά να μάθουν σχετικές ιστορικές ιστορίες.
Ο νομός έχει υιοθετήσει μια σειρά μέτρων για να κάνει την παραδοσιακή λαϊκή τέχνη πιο σχετική με τους ντόπιους, όπως η προώθησή της κατά τη διάρκεια παραδοσιακών φεστιβάλ, η έκθεση προϊόντων ειδώλων ζύμης και η ενθάρρυνση των τεχνιτών να διδάξουν μαθήματα, κάτι που έχει πυροδοτήσει το πάθος για τη χειροτεχνία στους ντόπιους. ανθρώπους και ενίσχυσε την κληρονομιά και την ανάπτυξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς.