Τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα βοηθούν τη Μάλτα να μειώσει τις εκπομπές ρύπων

Τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα της Κίνας μπορούν να βοηθήσουν τη Μάλτα να μειώσει τις εκπομπές της, δήλωσε πρόσφατα στο Xinhua ο ιδιοκτήτης μιας τοπικής εταιρείας μεταφοράς επιβατών.

Ο Emanuel Zarb, διευθύνων σύμβουλος (CEO) και διευθύνων σύμβουλος της Zarb Coaches Ltd., έκανε ένα προοδευτικό βήμα επενδύοντας σε τέσσερα πλήρως ηλεκτρικά πούλμαν που παράγονται από την κινεζική Yutong. Είπε ότι περίμενε να αρχίσει να τα χρησιμοποιεί πολύ σύντομα ως μέρος των προσπαθειών της εταιρείας του να μειώσει τις εκπομπές ρύπων και να αναβαθμίσει τον στόλο των οχημάτων.

Με αυτά τα φιλικά προς το περιβάλλον πλήρως ηλεκτρικά πούλμαν, “σίγουρα θα μειώσουμε τις εκπομπές ρύπων στους δρόμους“, είπε.

Αυτά τα νέα πούλμαν — μήκους 12 μέτρων και χωρητικότητας 51 επιβατών μαζί με τον οδηγό — έχουν ήδη φτάσει στη Μάλτα από το Zhengzhou, την πρωτεύουσα της επαρχίας Henan της κεντρικής Κίνας, όπου έχει την έδρα του ο μεγαλύτερος παγκόσμιος κατασκευαστής λεωφορείων και πούλμαν Yutong Group.

Ο Zarb είπε ότι η εταιρεία του βρίσκεται επί του παρόντος στη διαδικασία εγγραφής αυτών των πούλμαν στις αρχές της Μάλτας.

Είπε ότι η εταιρεία του είναι από τις πρώτες ιδιόκτητες επιχειρηματικές οντότητες που εισάγουν πλήρως ηλεκτρικά πούλμαν στη Μάλτα. Αν και περίπου 30 κινεζικά ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν ήδη σε όλη τη χώρα, εξυπηρετούν κατά κύριο λόγο τις ανάγκες των δημόσιων συγκοινωνιών.

Νωρίτερα φέτος, η Zarb άρχισε να εξετάζει την εισαγωγή ηλεκτρικών λεωφορείων από την Κίνα. Πριν από περίπου έξι μήνες επισκέφτηκε το εργοστάσιο του Yutong στο Zhengzhou, όπου έγινε δεκτός και του έδωσαν όλες τις πληροφορίες που χρειαζόταν.

Ο Zarb είπε μετά από ολοκληρωμένη έρευνα, διαπίστωσε ότι οι προπονητές Yutong είναι “οι μεγαλύτεροι, οι καλύτεροι και οι πιο συμφέροντες” σε σύγκριση με άλλους.

Με την υποστήριξη των επιδοτήσεων για ηλεκτρικά οχήματα από την κυβέρνηση της Μάλτας και τη διαθεσιμότητα των ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, ο Zarb έχει επισπεύσει τη διαδικασία αναβάθμισης του στόλου των οχημάτων του.

Είπε ότι η εταιρεία του ιδρύθηκε από τον παππού του το 1947. Όταν ο πατέρας του διαχειριζόταν την εταιρεία, είχαν έξι πούλμαν, αλλά τώρα ο στόλος έχει αυξηθεί στα 25 πούλμαν από τότε που ανέλαβε. Αυτά τα οχήματα λειτουργούν όλα με ντίζελ και χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά παιδιών σχολικής ηλικίας το πρωί και στη συνέχεια τουριστών κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η εταιρεία διαθέτει επίσης και διαθέτει 25 mini bus και 25 ταξί.

Ο Zarb είπε ότι η εταιρεία του βρίσκεται επίσης σε συζητήσεις με τη Yutong για την αγορά μικρότερων πλήρως ηλεκτρικών πούλμαν που μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 30 επιβάτες, τα οποία θα ήταν ευκολότερο να κινηθούν στα στενά δρομάκια της χώρας.

«Μπορεί στο μέλλον να επενδύσουμε σε περισσότερα», είπε, προσθέτοντας ότι «οι προπονητές Yutong είναι λίγο πιο ακριβοί, γιατί είναι καλύτεροι από τους άλλους. Δεν πάω για τα φτηνά, γιατί χρειάζομαι κάτι καλό».

Ο Zarb επισκέφθηκε την Κίνα για πρώτη φορά πριν από περίπου 25 χρόνια, όταν άρχισε να εισάγει κινεζικά μίνι λεωφορεία στη Μάλτα. Είπε ότι σχεδιάζει να εισάγει πλήρως ηλεκτρικά μικρά λεωφορεία Yutong στις αρχές του επόμενου έτους.

Περισσότεροι άνθρωποι θα ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα από την Κίνα, είπε, σημειώνοντας ότι κινεζικές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων, όπως αυτοκίνητα MG και BYD, έχουν ήδη εισαχθεί στη Μάλτα.

«Προσπαθώ να βρω μια καλή κινεζική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που δεν είναι ακόμη παρούσα στη Μάλτα», είπε, προσθέτοντας ότι έχει ήδη έρθει σε επαφή με μερικούς κατασκευαστές.

Σημειώνοντας ότι η εταιρεία του έχει «καλή συνεργασία» με τη Yutong, είπε: «Είμαι πλέον πράκτορας της Yutong, ώστε να μπορώ να πουλάω σε άλλες εταιρείες».

“Μου αρέσει να συνεργάζομαι με κινεζικές εταιρείες. Είναι πολύ καλοί, ειλικρινείς άνθρωποι και έμπιστοι. Στις επιχειρήσεις, αν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη, δεν υπάρχει τίποτα”, πρόσθεσε ο Zarb.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *