Το ψηφιακό εμπόριο της Κίνας σημείωσε αξιοσημείωτη πρόοδο στην κλίμακα του το 2022, ενώ η παγκόσμια ανταγωνιστικότητά του συνέχισε να βελτιώνεται, δήλωσε αξιωματούχος του Υπουργείου Εμπορίου (MOC) την Πέμπτη.
Το 2022, η εμπορική αξία υπηρεσιών ψηφιακής παράδοσης της Κίνας αυξήθηκε 3,4% σε ετήσια βάση στα 372 δισεκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό, δήλωσε ο Wang Dongtang, αξιωματούχος του MOC, στην τελετή έναρξης της δεύτερης Global Digital Trade Expo στο Hangzhou, πρωτεύουσα της επαρχίας Zhejiang της ανατολικής Κίνας.
Σε αυτήν την περίοδο, η κλίμακα εισαγωγών και εξαγωγών του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε συνολικά σε 2,11 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 296 δισεκατομμύρια ευρώ), αυξανόμενη κατά 9,8% από έτος σε έτος, δήλωσε ο Wang ενώ δημοσίευσε μια έκθεση για την ανάπτυξη του ψηφιακού εμπορίου της Κίνας το 2022.
Μέχρι το τέλος του 2022, ο αριθμός των κινεζικών επιχειρήσεων πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών με ατομική αγοραία αξία άνω του 1 δισεκατομμυρίου ευρώ είχε ξεπεράσει τις 200, είπε.
Το ψηφιακό εμπόριο γίνεται μια νέα μηχανή για την κίνηση της Κίνας να οικοδομήσει ένα ισχυρό εμπορικό έθνος και ένα νέο εργαλείο για θεσμικό άνοιγμα υψηλού επιπέδου, είπε ο Wang, προσθέτοντας ότι θα καταβληθούν προσπάθειες για την ενίσχυση του σχεδιασμού ανώτατου επιπέδου, την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μορφών και την ευθυγράμμιση κανόνες ψηφιακού εμπορίου με υψηλά πρότυπα.