Έχοντας απολαύσει το τσάι για περισσότερα από 2.000 χρόνια, οι Κινέζοι λάτρεις του τσαγιού καλωσορίζουν τώρα τις καινοτομίες σε αυτό το πανάρχαιο ρόφημα, με τάσεις που κυμαίνονται από τσάι φρούτων και τσάι με φούσκες μέχρι ανάμεικτα ποτά όπως το chai latte, που πυροδοτούν μια ακμάζουσα αγορά.
Ο Peng Yonghua, βετεράνος μηχανικός στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μιας αξιόλογης εταιρείας τσαγιού στην επαρχία Jiangxi της Κίνας, είναι ένας από τους πρωτοπόρους που αισθάνονται τον παλμό της βιομηχανίας και ασπάζονται αυτήν την τάση.
«Προηγουμένως, ο στόχος ήταν οι διαρκείς πωλήσεις προϊόντων, αλλά στη νέα αγορά, η διατήρηση της ανταγωνιστικότητας απαιτεί συνεχή καινοτομία», είπε ο Peng. «Προς το παρόν, ο κύκλος Ε&Α είναι περίπου μία εβδομάδα και αναμένεται να γίνει ακόμη πιο γρήγορος».
Η εταιρεία Wuyuan County Jufangyong Tea Industry Ltd., όπου εργάζεται o Peng, εισήλθε στην καινοτόμο αγορά ροφημάτων τσαγιού το 2014. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2005 και ασχολείται με διάφορες πτυχές, όπως καλλιέργεια τσαγιού, πρωτογενής και βαθιά επεξεργασία, έρευνα και ανάπτυξη και πωλήσεις.
Οι παραγγελίες από εταιρείες ροφημάτων τσαγιού νέου τύπου είναι εξ ολοκλήρου προσαρμοσμένες, απαιτώντας την ανάπτυξη της σύνθεσης σε σύντομο χρονικό διάστημα, πρόσθεσε ο Peng.
«Οι επιχειρήσεις τσαγιού έχουν συνδυάσει παραδοσιακά ασύμβατα συστατικά, παρουσιάζοντας στους πελάτες νέες και συναρπαστικές γεύσεις, καλύπτοντας ιδιαίτερα τις περιπετειώδεις γεύσεις των νεότερων πληθυσμών», δήλωσε ο Wu Dongdong, γενικός γραμματέας της ένωσης βιομηχανίας μαγειρικής εστίασης της αυτόνομης περιοχής Guangxi Zhuang της Νότιας Κίνας.
Οι περιζήτητες αλυσίδες ροφημάτων τσαγιού όπως το Hey Tea και το Nayuki, για παράδειγμα, ενσωματώνουν εξειδικευμένα συστατικά όπως το emblic και το shaddock peel στα προϊόντα τους. Αυτά τα δύο φρούτα, που καλλιεργούνται στη νότια Κίνα, είναι γνωστά για τα οφέλη τους στην υγεία, όπως ο καθαρισμός, η προώθηση της πέψης και η ανακούφιση από τη ζέστη.
Η διαδικτυακή τους διαφήμιση, που αναδεικνύει στρατηγικά μοναδικές γεύσεις και θρεπτική αξία, έχει πυροδοτήσει φρενίτιδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συγκεντρώνοντας πλημμύρα πελατών.
Η αναβάθμιση των πρώτων υλών για ροφήματα τσαγιού νέου τύπου απαιτεί μια στροφή προς μεγαλύτερη διατροφή και οικονομική αποδοτικότητα, θέτοντας σε δοκιμασία την αλυσίδα εφοδιασμού και τις δυνατότητες Ε&Α των εμπορικών σημάτων, δήλωσε ο Cheng Danying, ιδρυτής της Tea Expert με έδρα το Guangxi.
Η επωνυμία του Cheng έχει επίσης συνεργαστεί με πολλές τοπικές μάρκες για να ενισχύσει τη δημοτικότητα. Οι αποτελεσματικές διακλαδικές συνεργασίες όχι μόνο δημιουργούν θόρυβο και για τις δύο επωνυμίες, αλλά και αξιοποιούν τα πλεονεκτήματα στις βάσεις πελατών, τα συστήματα μελών και τις αλυσίδες εφοδιασμού, δημιουργώντας συνέργειες μεγαλύτερες από το άθροισμα των μερών τους, είπε ο Cheng.
Τα στοιχεία που δημοσίευσε το iiMedia Research δείχνουν ότι το 2022, το μέγεθος της αγοράς της νέας βιομηχανίας ροφημάτων τσαγιού ξεπέρασε τα 290 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 40,93 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), με ετήσια αύξηση 5,1% και το μέγεθος της αγοράς είναι αναμένεται να φτάσει τα 374,93 δισεκατομμύρια γιουάν έως το 2025.