Συνολικά, 37 κινέζικα παιχνίδια για κινητά έφεραν έσοδα στη Κίνα πάνω από 100 εκατομ. δολάρια ΗΠΑ από το εξωτερικό το 2020, σημειώνοντας μεγάλη αύξηση αφού το 2019 ήταν μόλις 25 παιχνίδια, ανέφερε η Shanghai Securities News την Τρίτη με πηγή το Sensor Tower, μια πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων εφαρμογών για κινητά.
Τα δεδομένα από την πλατφόρμα δείχνουν ότι τα 30 κορυφαία κινέζικα παιχνίδια για κινητά δημιούργησαν συνολικά έσοδα από το εξωτερικό 9,24 δις δολάρια ΗΠΑ στο App Store και στο Google Play το 2020, αυξημένα κατά 47% από τα 6,3 δις δολάρια ΗΠΑ το 2019.
Το PUBG MOBILE, ένα διαδικτυακό παιχνίδι πολλών παικτών που αναπτύχθηκε από την Tencent Games, κατέλαβε την πρώτη θέση στη λίστα εσόδων στο εξωτερικό για παιχνίδια για κινητές συσκευές το 2020 με 1,06 δις δολάρια ΗΠΑ.
Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι από την κυκλοφορία του στις αρχές του 2018, το παιχνίδι έχει κερδίσει 2,1 δις δολάρια ΗΠΑ σε υπερπόντιες αγορές και έχει εγκατασταθεί σε συσκευές περισσότερες από 690 εκατομμύρια φορές.
Άλλοι κορυφαίοι κατασκευαστές παιχνιδιών όπως η Lilith Games, NetEase, FunPlus και miHo Yo έχουν δει όλα τα προϊόντα τους να περιλαμβάνονται στη λίστα. Τα συνεχώς αυξανόμενα έσοδα έχουν ενισχύσει ακόμη περισσότερο την εμπιστοσύνη των εγχώριων κατασκευαστών παιχνιδιών της Κίνας να επεκταθούν παγκοσμίως.
Λαμβάνοντας ως παράδειγμα την Tencent, η έκθεση του τρίτου τριμήνου της εταιρείας για το 2020 δείχνει ότι τα έσοδα από παιχνίδια για κινητά το τρίμηνο σημείωσαν 39.173 δις γιουάν, αυξημένα κατά 61% σε ετήσια βάση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το δημοφιλές παιχνίδι για κινητά της Tencent, King of Glory, σημείωσε καθημερινά ενεργούς χρήστες που ξεπερνούσαν τα 100 εκατομ. καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2020, καθιστώντας “νούμερο 1” προϊόν παιχνιδιού λόγω αυτού του αριθμού καθημερινών ενεργών χρηστών παγκοσμίως.
Μια εταιρεία ερευνών έχει έχει ανακοινώσει ότι με βάση τις έρευνες της, οι επιχειρήσεις στο εξωτερικό αναμένεται να αποτελέσουν σημαντικό σημείο ανάπτυξης για τις εγχώριες εταιρείες παιχνιδιών της Κίνας στο μέλλον, και συνεπώς ο δυνητικός χώρος εσόδων τους ενδέχεται να συνεχίσει να αυξάνεται.