Οι εταιρείες που χρηματοδοτούνται από το εξωτερικό στην Κίνα έχουν αισθανθεί βαθιά την έντονη ζωτικότητα της κινεζικής αγοράς, ανέφερε η People’s Daily τη Δευτέρα. Η Κίνα έχει παρουσιάσει πρόσφατα το 14ο πενταετές σχέδιο (2021-2025) για την Εθνική Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη και τους Στόχους Μακροχρόνιας Διάρκειας μέχρι το 2035 με στόχο να ανοίξει ευρύτερα στον κόσμο από κάθε άποψη, να προωθήσει το εμπόριο, την απελευθέρωση και τη διευκόλυνση των επενδύσεων, τη συνέχιση της ροής αγαθών και παραγόντων παραγωγής, όπως επίσης να επεκτείνει σταθερά το θεσμικό άνοιγμα βάσει κανόνων, κανονισμών, και διαχείρισης των προτύπων.
Πολλές εταιρείες που χρηματοδοτούνται από το εξωτερικό στην Κίνα δήλωσαν ότι το άνοιγμα της Κίνας θα δημιουργήσει μια ευρύτερη πλατφόρμα ανάπτυξης και ένα καλύτερο περιβάλλον αγοράς για αυτές.
Η Κίνα είναι η πιο σημαντική αγορά επιχειρηματικής ανάπτυξης της Johnson Controls, ενός αμερικανικού βιομηχανικού γίγαντα, και οι εγκαταστάσεις της στην Κίνα αντιπροσωπεύουν το 40% του συνόλου των δραστηριοτήτων της στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Στο τρίτο China International Import Expo (CIIE) που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2020, η εταιρεία υπέγραψε 11 προειδοποιητικές επιστολές αγορών με συνολικό ποσό άνω των 18 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και έλαβε περισσότερες από 3.000 ερωτήσεις πελατών, διπλάσιες από ότι στο δεύτερο CIIE.
“Η ‘πρόσωπο με πρόσωπο’ επικοινωνία με τόσες πολλές κινεζικές εταιρείες και πελάτες μας εντυπωσίασε για άλλη μια φορά με την αυξανόμενη ζωτικότητα της κινεζικής αγοράς και το τεράστιο δυναμικό που έχει η Κίνα στη τεχνητή νοημοσύνη, στη ψηφιακή εφαρμογή, αλλά και άλλους τομείς”, δήλωσε ο Zhu Yonghuan, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της Κίνας της Johnson Controls.
Η Κίνα έχει προτείνει να μειωθούν οι υψηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030 και να υπάρξει μια ουδετερότητα άνθρακα έως το 2060, δημιουργώντας περισσότερες νέες μορφές επιχειρήσεων σε 5G, Internet of Things (IoT), τεχνητή νοημοσύνη, και άλλους νέους τομείς υποδομής.
“Αυτό σημαίνει ότι οι σχετικές βιομηχανικές αλυσίδες θα έχουν τεράστιο χώρο για ανάπτυξη και θα υπάρχουν πραγματικές ευκαιρίες αγοράς για τις επιχειρήσεις”, δήλωσε ο Zhu.
Με την ταχεία ανάπτυξη της κινεζικής οικονομίας, ο δανέζικος κατασκευαστής τυχερών παιχνιδιών Lego Grouph έχει επίσης δει την ταχεία ανάπτυξή του στην κινεζική αγορά.
Η ομάδα άνοιξε το μοναδικό εργοστάσιό της και το πρώτο της ναυαρχίδα της στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αντίστοιχα στην πόλη Jiaxing της επαρχίας Zhejiang της ανατολικής Κίνας και στο Disneytown του δήμου της Σαγκάης της ανατολικής Κίνας. Η κινεζική αγορά έχει γίνει μια από τις πέντε πρώτες αγορές του ομίλου στον κόσμο.
Τον Οκτώβριο του 2020, ο όμιλος άνοιξε το 200ο εμπορικό κατάστημα λιανικής στην ηπειρωτική Κίνα στην πόλη Nanchang της επαρχίας Jiangxi της ανατολικής Κίνας και σχεδιάζει να ανοίξει 80 ακόμη φέτος.
Κατά την άποψη του Huang Guoqiang, του ανώτερου αντιπροέδρου και γενικού διευθυντή της Κίνας της Lego Group, η ταχεία ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του ομίλου στην κινεζική αγορά επωφελήθηκε από το επιχειρηματικό περιβάλλον της χώρας που συνεχώς βελτιώνεται.
Η κινεζική κυβέρνηση ενισχύει συνεχώς την προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, η οποία παρέχει ισχυρότερη νομική εγγύηση για την ανάπτυξη επιχειρήσεων και ενισχύει την εμπιστοσύνη της εταιρείας για ανάπτυξη στην Κίνα, δήλωσε ο Huang.
Το γαλλικό κατάστημα αθλητικών αλυσίδων Decathlon άνοιξε φυσικά καταστήματα σε περισσότερες από 100 πόλεις στην Κίνα από τότε που εισήλθε στην κινεζική αγορά το 2003 και τα προϊόντα του που παράγονται στο κινεζικό εργοστάσιο του πωλούνται σε περισσότερες από 20 χώρες, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς της εταιρείας.
Η Κίνα είναι η μόνη αγορά στο εξωτερικό όπου η εταιρεία επενδύει σε ολόκληρη την αλυσίδα της βιομηχανίας, που περιλαμβάνει έρευνα και ανάπτυξη, σχεδιασμό, παραγωγή, εφοδιαστική γραμμή και λιανικό εμπόριο.
Ο Michel Leclerq, ιδρυτής του Decathlon, δήλωσε ότι “ήταν πολύ αισιόδοξος για τη δυναμική στη καινοτομία της κινεζικής οικονομίας”.
Η ταχεία οικοδόμηση μεγαλύτερου ανοίγματος και συνεχούς βελτίωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος της Κίνας θα “ενισχύσει περαιτέρω την εμπιστοσύνη και τα κίνητρα των ξένων επιχειρήσεων να αναπτυχθούν στην Κίνα”, δήλωσε ο Wang Tingting, αντιπρόεδρος και διευθυντής εταιρικών επικοινωνιών της Decathlon Κίνας.