Τα κινεζικά καλλυντικά κερδίζουν δυναμική στις υπερπόντιες αγορές χάρη στο αυξανόμενο cachet και τον όγκο των οικιακών προϊόντων, ανέφερε η China Daily την Πέμπτη.
Αναφέροντας στοιχεία από τη Γενική Διοίκηση Τελωνείων, η εφημερίδα ανέφερε ότι η Κίνα εξήγαγε καλλυντικά αξίας 3,14 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2020, υπερβαίνοντας την αξία εξαγωγής τόσο του 2018 όσο και του 2019, που ήταν 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και 2,77 δισεκατομμύρια ΗΠΑ δολάρια, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με μια έκθεση που κυκλοφόρησε η ερευνητική εταιρεία CBNData και η Alibaba’s Tmall, τα κινεζικά καλλυντικά που πωλήθηκαν στη διεθνή πλατφόρμα της Tmall αυξήθηκαν πάνω από 10 φορές έτος με έτος κατά τη διάρκεια της αγοράς αγορών Double Eleven το Νοέμβριο.
“Οι διεθνείς καταναλωτές δείχνουν τώρα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τον παραδοσιακό κινέζικο πολιτισμό και οι κινεζικές μάρκες καλλυντικών και αναμένεται να αξιοποιήσουν αυτά τα ενδιαφέροντα”, ανέφερε η εφημερίδα Wu Daiqi, Διευθύνων Σύμβουλος της Keythink Culture Communication Co., Ltd., που εδρεύει στο Shenzhen.
Εκτός από τους πολιτιστικούς παράγοντες, οι οικιακές μάρκες καλλυντικών της Κίνας έχουν δημιουργήσει σχετικά ώριμες βιομηχανικές αλυσίδες και καλλιεργούν έναν αυξανόμενο αριθμό επαγγελματιών του κλάδου, δήλωσε ο Wu.
Μεταξύ των καλλυντικών που εξήχθησαν, το κραγιόν, η σκιά ματιών και το ρουζ ήταν τα μπεστ σέλερ, ενώ η μάσκαρα και η σκόνη προσώπου έδειξαν μεγάλες δυνατότητες πωλήσεων, ανέφερε μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από την εταιρεία ερευνών AskCI Consulting με έδρα το Shenzhen.
“Η ανάπτυξη των τομέων διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου και logistics της Κίνας, καθώς και το γεγονός ότι η Κίνα έχει ανακάμψει σχετικά γρήγορα από την πανδημία COVID-19, έβαλε επίσης τις εγχώριες μάρκες καλλυντικών σε πλεονεκτική θέση στην παγκόσμια αγορά”, δήλωσε ο Wu .