Οι τοπικές μάρκες της Κίνας αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα στους καταναλωτές στο σπίτι, ανέφερε πρόσφατα το Reuters.
“Οι κινεζικές μάρκες είναι πολύ αγαπητές με τους περισσότερους αγοραστές και έχουν ωθήσει δισεκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις”, γράφει το Reuters.
Οι Κινέζοι καταναλωτές αναγκάστηκαν να μείνουν σπίτι πέρυσι λόγω της πανδημίας COVID-19, και ξεκίνησαν να κάνουν αγορές στο Διαδίκτυο και επέλεξαν να αγοράσουν προϊόντα από εγχώριες μάρκες, γεγονός που προσέλκυσε τους επενδυτές να ρίξουν χρήματα σε τοπικές εταιρείες, σύμφωνα με την έκθεση.
Οι Κινέζοι καταναλωτές δήλωσαν ότι οι τοπικές μάρκες ενδυμάτων ταιριάζουν καλύτερα και ήταν πιο άνετες από τις αντίστοιχες δυτικές, ανέφερε το Reuters.
Οι καταναλωτές στην Κίνα κάνουν όλο και περισσότερο «πατριωτικές επιλογές εν μέσω μιας αυξανόμενης αντίδρασης έναντι ξένων εμπορικών σημάτων στη χώρα», δήλωσε το Reuters.