Καθώς η Κίνα φιλοξενεί την τέταρτη Διεθνή Εκθεση Εισαγωγών (CIIE) στη Σαγκάη από τις 5 έως τις 10 Νοεμβρίου, οι παγκόσμιοι εκθέτες έχουν δείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και εμπιστοσύνη για την αξιοποίηση νέων ευκαιριών στην κινεζική αγορά.
Για τον Kenji Mizuta, πρόεδρο του Γραφείου Αντιπροσωπείας της Ιαπωνικής Οργάνωσης Εξωτερικού Εμπορίου (JETRO), η τέταρτη CIIE θα είναι μία από τις δύο μεγαλύτερες εκδηλώσεις που θα έχει παρευρεθεί φέτος ο οργανισμός του.
«Η JETRO έρχεται στο CIIE για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια και θα μπορούσαμε να φέρουμε σχεδόν 300 ιαπωνικές επιχειρήσεις να συμμετάσχουν στη φετινή έκθεση», δήλωσε ο Kenji Mizuta.
«Με συνολική εκθεσιακή έκταση 2.900 τετραγωνικών μέτρων, που είναι 400 τετραγωνικά μέτρα περισσότερα από πέρυσι, ελπίζουμε τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας να προσφέρουν μια ολοκαίνουργια εμπειρία για τους επερχόμενους επισκέπτες», είπε.
Πρόσθεσε ότι η επιδημία που έχει επηρεάσει τις επενδύσεις των ιαπωνικών επιχειρήσεων στην Κίνα καθιστά ακόμη πιο σημαντική την ενίσχυση των οικονομικών και εμπορικών ανταλλαγών μεταξύ των χωρών.
«Ως η πρώτη στον κόσμο έκθεση σε εθνικό επίπεδο με θέμα τις εισαγωγές, και επίσης μια τεράστια κίνηση της Κίνας να ανοίξει την αγορά της, η CIIE, με το πιο εμφανές spillover αποτέλεσμα, χρησιμεύει ως πλατφόρμα για τις ιαπωνικές επιχειρήσεις να βρίσκουν συνεχώς νέες ευκαιρίες ανάπτυξης εν μέσω της επιδημίας ,” είπε.
Ο Πακιστανός επιχειρηματίας Habib Ur Rehman είναι απασχολημένος με το να στήσει ένα περίπτερο στην έκθεση αυτές τις μέρες.
«Εδώ και τέσσερα χρόνια λαχταρούσα να συμμετάσχω στη CIIE», είπε ο επιχειρηματίας, ο οποίος ετοιμάζεται να προωθήσει τις λάμπες αλατιού από το Πακιστάν στο περίπτερο του 18 τετραγωνικών μέτρων στην έκθεση.
Οι λαμπτήρες αλατιού, κατασκευασμένοι από ορυκτά σε ορεινές περιοχές, είναι πολύ γνωστοί στο Πακιστάν, αλλά καινούργιοι στην κινεζική αγορά. «Πολλοί έμποροι στην Κίνα ενδιαφέρονται πολύ για τα προϊόντα μας, με αποτέλεσμα να είμαι πιο σίγουρος για αυτό το ντεμπούτο», είπε.
“Η έκθεση είναι μια καλή πλατφόρμα για να φέρει περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες και να ενημερώσει περισσότερους ανθρώπους για τα πακιστανικά προϊόντα”, πρόσθεσε.
Μέσω του CIIE, οι πορσελάνες, τα μεταξωτά φουλάρια και τα κεριά του Τούρκου επιχειρηματία Ramazan Tuzen έχουν γίνει δημοφιλή στην κινεζική αγορά.
Η επιχείρησή του προχώρησε με γρήγορους ρυθμούς από την πρώτη CIIE το 2018, όταν υπήρχαν μόνο περίπου 500 προϊόντα στο κατάστημά του στη Σαγκάη. Ο αριθμός έχει πλέον ξεπεράσει τα 1.000, με τα ετήσια έσοδα από τις πωλήσεις να αυξάνονται σε πάνω από 10 εκατομμύρια γιουάν (περίπου 1,56 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).
«Προσπαθούμε να φέρουμε περισσότερα διαφορετικά προϊόντα στην Κίνα», είπε, προσθέτοντας ότι σχεδιάζει να δημιουργήσει καταστήματα σε ορισμένες πόλεις της νησιωτικής επαρχίας Hainan της νότιας Κίνας.
«Η Κίνα στα μάτια μου είναι μια πολύ ανοιχτή και ασφαλής χώρα με τεράστια επιχειρηματική αξία», είπε. «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ για 12 χρόνια».