Η νυχτερινή κατανάλωση κατά τη διάρκεια της εβδομαδιαίας εορταστικής γιορτής της Άνοιξης στην Κίνα αυξήθηκε κατά 27,06% σε ετήσια βάση, ανέφερε την Τετάρτη η Economic Information Daily.
Η συνολική νυχτερινή κατανάλωση ξεπέρασε τα 379 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 59,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) την περίοδο που έληξε στις 6 Φεβρουαρίου, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 34% της συνολικής κατανάλωσης της χώρας κατά τη διάρκεια των διακοπών, αναφέρει η έκθεση.
Η νυχτερινή οικονομία της Κίνας, που αναφέρεται σε επιχειρηματικές δραστηριότητες μεταξύ 6 μ.μ. και στις 6 π.μ. στον τομέα των υπηρεσιών, έχει καταγράψει σταθερή ανάκαμψη καθώς η επιδημία του COVID-19 εξασθενεί.
Σε ανάλυση, η κατανάλωση βραδινών φαγητών αυξήθηκε κατά 28,91% από έτος σε έτος, ενώ η κατανάλωση για τις νυχτερινές αγορές αυξήθηκε κατά 28,76% σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Η νυχτερινή περιήγηση στα αξιοθέατα έχει γίνει μια σημαντική τάση του τουρισμού κατά τη διάρκεια των διακοπών. Οι παραγγελίες που αφορούν υπηρεσίες νυχτερινής περιήγησης σε γραφικά σημεία αντιπροσώπευαν το 35% όλων των παραγγελιών, σύμφωνα με το Trip.com Group, ένα σημαντικό διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο στην Κίνα.
Τα στοιχεία από την Ακαδημία Τουρισμού της Κίνας δείχνουν επίσης ότι το 22% των τουριστών συμμετείχε σε νυχτερινές περιηγήσεις στην πόλη.
Πέρυσι, το Chongqing, το Changsha, το Qingdao, το Chengdu και η Shanghai ήταν μεταξύ των 10 πόλεων με εξαιρετική επιρροή στη νυχτερινή οικονομία.