Η κινεζική αγορά φέρνει νέες ευκαιρίες για τους κατασκευαστές καταναλωτικών αγαθών στο εξωτερικό

Η κινεζική αγορά προσφέρει μια αχτίδα ελπίδας σε ορισμένους παραγωγούς καταναλωτικών αγαθών στο εξωτερικό, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας στην κινεζική αγορά και η βελτίωση του ψηφιακού μάρκετινγκ αναμένεται να στηρίξουν περαιτέρω τη μελλοντική απόδοση και τα καινοτόμα προϊόντα αυτών των παραγωγών.

Η ζυθοποιία Budweiser Brewing Company APAC αύξησε τις πωλήσεις της κατά 8,3% το οικονομικό έτος 2021, εντός της οποίας τα έσοδα στην κινεζική αγορά και τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 18% και 28,7% αντίστοιχα, με τις πωλήσεις στην Κίνα να αυξάνονται 9,3%.

Η Κίνα γίνεται πλέον προγεφύρωμα για την Budweiser και άλλων ξένων εταιριών για την επίτευξη καινοτόμου συνεργασίας, δήλωσε ο Yang Ke, Διευθύνων Σύμβουλος της Budweiser APAC.

Η Budweiser σημείωσε σημαντική πρόοδο το 2021 προς την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του 2025, με το ζυθοποιείο Wuhan να είναι το πρώτο στην κινεζική βιομηχανία μπύρας και το παγκόσμιο εργοστάσιο της Budweiser που επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα. Επιπλέον, οι εκπομπές άνθρακα σε όλη την αλυσίδα αξίας μειώθηκαν κατά 15,5% σε σύγκριση με το έτος βάσης 2017.

Οι συνολικές πωλήσεις της ελβετικής μάρκας διαχείρισης υγείας Kingnature στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 73% από έτος σε έτος το 2021. Η εταιρεία, με τη συνεργασία της με την China Association of Rehabilitation Technology Transformation & Promotion (CARTTP), έχει πετύχει να επεκτείνει τη παροχή υγείας στην κινεζική αγορά στην 2022.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2021, οι πωλήσεις της L’Oréal’s στη Βόρεια Ασία, με την Κίνα ως βασική αγορά, αυξήθηκαν κατά 18,6% σε ετήσια βάση στα 71,679 δισεκατομμύρια γιουάν, σύμφωνα με την τελευταία οικονομική έκθεση της μάρκας.

Η Κίνα είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της L’Oréal παγκοσμίως, αλλά είναι θέμα χρόνου να γίνει η μεγαλύτερη αγορά της L’Oréal, δήλωσε ο Fabrice Megarbane, Πρόεδρος της Ζώνης Βόρειας Ασίας και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal China.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *