Παρούσα στην China International Import Expo (CIIE) για έκτη συνεχή φορά, η Τσέχικη εξαγωγέας ποτών BlueTouch Export επιθυμεί περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες στην αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά.
«Πιστεύω ότι η κινεζική αγορά θα αναπτυχθεί πολύ γρήγορα σε σύγκριση με άλλες χώρες και υπάρχει μεγάλη δυνατότητα για τους εξαγωγείς να βρουν τους πελάτες», είπε ο Marek Vyskocil, ιδρυτής της BlueTouch Export, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Xinhua, «Περιμένω ότι θα το κάνουμε ξανά. συναντάμε περισσότερους ανθρώπους και ίσως σε περισσότερους ανθρώπους αρέσει να αγοράζουν το κρασί μας από την αποθήκη που έχουμε στην Κίνα».
Η εταιρεία εξάγει κυρίως αλκοολούχα ποτά στην Ασία για σχεδόν 10 χρόνια. Εκπροσωπώντας αποκλειστικά το Lahofer, ένα από τα μεγαλύτερα οινοποιεία στην Τσεχική Δημοκρατία, ο Vyskocil είπε ότι η εταιρεία του θα φέρει μια ποικιλία κρασιών στην έκθεση που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 10 Νοεμβρίου στη Σαγκάη.
«Γνωρίζουμε ότι η Τσεχική Δημοκρατία δεν είναι τόσο γνωστή για την παραγωγή κρασιού στον κόσμο, επομένως πηγαίνουμε σε αυτές τις εκθέσεις για να δείξουμε τα προϊόντα και να πούμε στους νέους πιθανούς πελάτες ότι είμαστε εδώ», είπε.
Σύμφωνα με τον Vyskocil, η υψηλή ποιότητα και η δίκαιη τιμή θα ήταν ένα πλεονέκτημα του τσέχικου κρασιού. Ωστόσο, υπάρχει πολλή δουλειά να γίνει για να γίνει γνωστό το τσέχικο κρασί στην Κίνα.
“Ο κόσμος χρησιμοποιεί το κρασί ως δώρο στην Κίνα. Αν φέρεις ένα γαλλικό κρασί, το οποίο είναι γνωστό… και μετά ένα τσέχικο κρασί, θα ήταν κάτι νέο και ξεχωριστό”, εξήγησε.
Ο Vyskocil, ο οποίος ταξίδεψε στη Σαγκάη την Παρασκευή για να παρευρεθεί στην έκθεση για δεύτερη φορά, θυμήθηκε τη συμμετοχή του στην πρώτη έκδοση του CIIE το 2018, αποκαλώντας «μια καλή ευκαιρία» για ξένες εταιρείες να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους στην Κίνα.
“Για μένα, η πρώτη εντύπωση ήταν πολύ θετική γιατί υπήρχαν πολλοί επισκέπτες. Γνωρίσαμε πολλούς νέους ανθρώπους και μπορέσαμε να δείξουμε και να παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας σε νέους πελάτες”, είπε, “Σε αυτή την πρώτη έκδοση, ήμασταν εκεί μαζί με τους διανομέας για το κρασί, και έκανε πολλές νέες επαφές σε αυτήν την έκθεση, έτσι μπορέσαμε να πουλήσουμε περισσότερα προϊόντα στην Κίνα.”
Εκτός από τα προϊόντα κρασιού, η BlueTouch Export θα παρουσιάσει επίσης τσέχικη μπύρα από την παλιά ζυθοποιία Bohemia Regent και αψέντι από το αποστακτήριο L’Or στη φετινή έκθεση για να εξερευνήσει περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
“Την εποχή του COVID, ήταν πολύ δύσκολο να διατηρήσουμε τις συνδέσεις με τους διανομείς μας για την μπύρα και το αψέντι. Αυτό είναι για εμάς μια νέα αρχή για να δημιουργήσουμε τις νέες συνδέσεις και να βρούμε τους νέους διανομείς για τη μπύρα και το αψέντι ή το κρασί από μέλι », είπε ο Vyskocil στο Xinhua.
Ως επιχειρηματίας που ταξιδεύει στην Κίνα πολλές φορές κάθε χρόνο, ο Vyskocil είπε ότι είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει την ανάπτυξη και τη συνεχή καινοτομία της Κίνας στα κινεζικά προϊόντα όλα αυτά τα χρόνια.
«Φέτος ήμουν ήδη τρεις φορές στην Κίνα… Μου αρέσει να κάνω επιχειρήσεις με Κινέζους γιατί αυτή είναι μια χώρα που αναπτύσσεται πολύ γρήγορα σε σύγκριση με άλλες χώρες στον κόσμο», είπε.