Η εγχώρια τουριστική αγορά της Κίνας εκτινάσσεται κατά τη διάρκεια των εορτών του Ανοιξιάτικου Φεστιβάλ

Η Κίνα σημείωσε 474 εκατομμύρια εγχώρια τουριστικά ταξίδια κατά τη διάρκεια του οκταήμερου εορτασμού της Άνοιξης που ολοκληρώθηκε το Σάββατο, σημειώνοντας αύξηση 34,3% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της χώρας την Κυριακή.

Οι τουρίστες ξόδεψαν σχεδόν 632,7 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 80 δισεκατομμύρια ευρώ) για τις εσωτερικές διακοπές τους, σημειώνοντας αύξηση 47,3% από έτος σε έτος, σύμφωνα με στοιχεία.

Σύμφωνα με το υπουργείο, η κινεζική ηπειρωτική χώρα σημείωσε 3,6 εκατομμύρια τουριστικές αναχωρήσεις και 3,23 εκατομμύρια αφίξεις τουριστών κατά τη διάρκεια των οκταήμερων διακοπών, καθώς ευνοϊκές πολιτικές όπως οι αμοιβαίες εξαιρέσεις από την έκδοση βίζας έχουν επιταχύνει την ανάκαμψη των εξερχόμενων και εισερχόμενων τουριστικών αγορών.

Κατά τη διάρκεια των διακοπών, πραγματοποιήθηκαν 16.300 εμπορικές παραστάσεις σε όλη τη χώρα, με 778 εκατομμύρια γιουάν, αύξηση 52,1% και 80,09% σε ετήσια βάση, αντίστοιχα. Οι παραστάσεις προσέλκυσαν περισσότερα από 6,57 εκατομμύρια θεατές, σημειώνοντας αύξηση 77,71% από έτος σε έτος, σύμφωνα με το υπουργείο.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *