Η κινεζική αγορά είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες των ΗΠΑ που αναζητούν παγκόσμια ανταγωνιστικότητα

Επιχειρηματικά στελέχη των ΗΠΑ και ανώτερα στελέχη παραμένουν αισιόδοξα για την κινεζική αγορά, τονίζοντας τον κρίσιμο ρόλο της για τις αμερικανικές εταιρείες που αγωνίζονται για παγκόσμια ανταγωνιστικότητα.

«Οι εταιρείες συνεχίζουν να μας λένε ότι η Κίνα είναι σημαντική για τις πολυεθνικές εταιρείες που θέλουν να είναι ανταγωνιστικές παγκοσμίως», είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Xinhua ο Michael Hart, πρόεδρος του Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου (AmCham) στην Κίνα.

Χάρη στην αναπτυσσόμενη οικονομία και τις συχνές επισκέψεις ανώτατων αξιωματούχων και CEO των ΗΠΑ στην Κίνα, οι αμερικανικές επιχειρήσεις στην Κίνα είναι όλο και πιο αισιόδοξες για το επιχειρηματικό περιβάλλον και τις διμερείς σχέσεις της Κίνας, είπε ο Hart.

Στην ετήσια Έρευνα Επιχειρηματικού Κλίματος της Κίνας που κυκλοφόρησε από την AmCham China τον Φεβρουάριο, τα μισά από τα 343 μέλη που συμμετείχαν στην έρευνα έθεσαν την Κίνα ως την πρώτη τους επιλογή ή στους τρεις κορυφαίους επενδυτικούς προορισμούς παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 5% από έτος σε έτος.

Η Κίνα είναι «μια σημαντική πηγή ταλέντων και καινοτομίας που βοηθά τις αμερικανικές εταιρείες να ενισχύσουν την παγκόσμια ανταγωνιστικότητά τους», ανέφερε η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα τέλη του περασμένου έτους.

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι αν και εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις, τα περισσότερα μέλη διατηρούν την παραγωγή ή την προμήθεια τους στην Κίνα και οι ομογενείς έχουν γίνει πιο πρόθυμοι να μετεγκατασταθούν στην Κίνα τον τελευταίο χρόνο.

Σημειώνοντας τα 24 μέτρα υπέρ των ξένων επενδύσεων της Κίνας που προτάθηκαν από το Κρατικό Συμβούλιο τον Αύγουστο του περασμένου έτους, ο Hart είπε ότι οι εταιρείες αρέσκονται σε αυτό και αναζητούν “ποια είναι η πραγματική δράση που σχετίζεται με αυτές τις πολιτικές”.

Όσον αφορά τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας, ο Hart είπε ότι είναι χαρούμενος που βλέπει «και οι δύο κυβερνήσεις να έχουν πλέον ανοδική κατεύθυνση», πράγμα που σημαίνει ότι οι εταιρείες θα είναι «λίγο πιο ενθουσιασμένες».

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν επίσης βελτιωμένες οικονομικές επιδόσεις για το 2023, ιδιαίτερα στους τομείς των καταναλωτών και των υπηρεσιών, καθώς και βελτιωμένες προοπτικές.

Τον Νοέμβριο του 2023, ο κολοσσός του φαστ φουντ McDonald’s ανακοίνωσε την απόφασή του να αυξήσει το μερίδιό του στις κινεζικές δραστηριότητές του από το 20% στο 48%. «Αυτό υπογραμμίζει την εμπιστοσύνη της McDonald’s στο αναπτυξιακό και επιχειρηματικό περιβάλλον της κινεζικής αγοράς», δήλωσε η Phyllis Cheung, Διευθύνων Σύμβουλος της McDonald’s China.

“Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια μεγάλη και πραγματικά διεθνής εταιρεία που θα αμφιβάλλει ότι μακροπρόθεσμα, πρέπει να είναι εδώ στην Κίνα. Πρέπει να έχουν σημαντική παρουσία. Και πρέπει να συνεχίσουν να αναπτύσσουν αυτήν την αγορά επειδή είναι τόσο μεγάλο και αναπτυσσόμενο που πραγματικά δεν μπορεί να αγνοηθεί καθόλου», είπε στο Xinhua ο Owen Messick, πρόεδρος της doTERRA China, μιας αμερικανικής εταιρείας αιθέριων ελαίων.

“Η Κίνα είναι μέρος μιας παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και έχει χρόνια και χρόνια επιτυχημένων επενδύσεων, βιομηχανιών και ανάπτυξης. Και γι’ αυτό οι εταιρείες εξακολουθούν να είναι εδώ”, δήλωσε ο Χαρτ.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *