Κινεζικά έξυπνα προϊόντα «τράβηξαν τα βλέμματα» στο MWC

Τα έξυπνα προϊόντα και οι εφαρμογές τελευταίας τεχνολογίας που παρουσιάζονται από κινεζικές εταιρείες έχουν γίνει εντυπωσιακά στο συνεχιζόμενο Mobile World Congress (MWC) στη Βαρκελώνη.

Στο κέντρο του θαλάμου της Xiaomi βρίσκεται ένα αυτοκίνητο Xiaomi SU7 “Gulf Blue”, το οποίο έχει τραβήξει την προσοχή των ενθουσιωδών επισκεπτών που συνωστίζονται στο περίπτερο.

Ο Adam Butcher, ένας παράγοντας επιρροής τεχνολογίας, είπε ότι ήθελε να κάνει μια παραγγελία για το αυτοκίνητο Xiaomi.

Η Xiaomi κυκλοφόρησε επίσημα την πλατφόρμα “Human x Car x Home” παγκοσμίως, ενσωματώνοντας προσωπικές συσκευές, έξυπνα οικιακά προϊόντα και αυτοκίνητα, διευκολύνοντας την απρόσκοπτη σύνδεση και τον συντονισμό συσκευών υλικού σε πραγματικό χρόνο και παρέχοντας συνεργασία με συνεργάτες του κλάδου.

Ενσωματώνοντας ανθρώπους, αυτοκίνητα και σπίτια, η Xiaomi στοχεύει να δημιουργήσει διασυνδέσεις από άκρο σε άκρο ξεπερνώντας κάθε διαθέσιμη τεχνολογία σήμερα, δήλωσε ο Daniel Desjarlais, Διευθυντής Διεθνών Επικοινωνιών της Xiaomi.

Η Seulgi Lee, επικεφαλής της εταιρείας διαδραστικού περιεχομένου Thingsflow της Δημοκρατίας της Κορέας, δήλωσε έκπληκτη από την «απίστευτη» τεχνολογία που χρησιμοποιείται στη ZTE αφού δοκίμασε το 5G+AI γυμνό μάτι 3D tablet που αναπτύχθηκε από την ZTE.

«Δεν έχω δει ποτέ τέτοια τεχνολογία που δημιουργεί αμέσως ένα τρισδιάστατο εφέ μετά τη λήψη μιας φωτογραφίας!» είπε ο Lee, ο οποίος δεν είναι ξένος στα προϊόντα 3D με γυμνό μάτι.

Μιλώντας στο «5G Beyond Growth Summit» που διοργανώθηκε από την Huawei στο Παγκόσμιο Συνέδριο για Κινητά, ο Li Qiang, γενικός διευθυντής Mobile Planning and Construction στην China Mobile, είπε ότι η βιομηχανία 3D έχει φτάσει σε ένα νέο στάδιο παραγωγής όγκου που χαρακτηρίζεται από την έναρξη της Υπολογιστές 3D γυμνού ματιού, smartphone και άλλα τερματικά ως αποτέλεσμα της συνεχούς ενσωμάτωσης εμβυθιστικού περιεχομένου 3D σε βιομηχανίες και της βελτίωσης της ανάλυσης των συσκευών προβολής και της αναβάθμισης της υπολογιστικής ισχύος.

Το iFLYTEK κυκλοφόρησε μια σειρά από εφαρμογές που βασίζονται στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη και τη βαθιά μάθηση. Η εταιρεία έχει κάνει μια επιδρομή στο έξυπνο μάρκετινγκ, τα έξυπνα σπίτια και άλλους τομείς.

Ο Όμιλος Lenovo βοήθησε στην προώθηση της αρχιτεκτονικής της έξυπνης πόλης της Βαρκελώνης μέσω της ανάπτυξης υποδομών όπως δικτύων, διασφαλίζοντας γρήγορη και ομαλή μετάδοση δεδομένων των συσκευών και παρέχοντας αποτελεσματικές και βολικές εμπειρίες για το κοινό, τις επιχειρήσεις και τους δημόσιους οργανισμούς.

Τα τελευταία χρόνια, οι κινεζικές επιχειρήσεις έχουν επιδείξει τρομερές ικανότητες καινοτομίας και έρευνας και ανάπτυξης (R&D). Αυτή η αύξηση είναι εμφανής στις σημαντικές επενδύσεις στην Ε&Α, τη δημιουργία παγκόσμιων ερευνητικών κέντρων, καθώς και τον αυξανόμενο αριθμό των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που κατατίθενται”, δήλωσε ο Luigi. Gambardella, Πρόεδρος της διεθνούς ψηφιακής ένωσης ChinaEU με έδρα τις Βρυξέλλες.

Ο Mats Granryd, Γενικός Διευθυντής της GSMA, δήλωσε στο Xinhua ότι ήταν χαρούμενος που είδε τις τεχνολογίες κοπής που παρουσιάζονται από κινεζικές εταιρείες στο MWC.

«Ξέρω πόση προσπάθεια, χρήματα, ταλέντο που η Κίνα ρίχνει στη νέα τεχνολογία, στην τεχνητή νοημοσύνη, στη συνδεσιμότητα που θα αποδώσει πραγματικά καρπούς στο μέλλον».

Η Lara Dewar, επικεφαλής μάρκετινγκ της GSMA, είπε ότι είναι πολύ σημαντικό να έχουμε τις κινεζικές εταιρείες που παρουσιάζουν «έναν τόνο καινοτομίας» στο MWC. Πρόσθεσε ότι το MWC Shanghai θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο.

Το MWC, η μεγαλύτερη εκδήλωση οικοσυστήματος συνδεσιμότητας της βιομηχανίας τεχνολογίας, άνοιξε εδώ τη Δευτέρα, προσελκύοντας συνολικά 2.400 εκθέτες, συμπεριλαμβανομένων περίπου 300 κινεζικών εταιρειών τηλεπικοινωνιών.


BRInfo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *