Με πρότυπο τα εμβληματικά Ηλύσια Πεδία και τα πολυκαταστήματα οθωμανικής αρχιτεκτονικής, το γαλλικό περίπτερο στη συνεχιζόμενη τέταρτη έκθεση China International Consumer Products Expo, που πραγματοποιείται στην επαρχία Hainan της νότιας Κίνας, προσφέρει στους επισκέπτες μια καθηλωτική εμπειρία αγορών στο Παρίσι.
Συνολικά 11 διάσημες γαλλικές επιχειρήσεις παρουσιάζουν τα προϊόντα τους, από τη μόδα μέχρι το φαγητό.
Ο Sylvain Fourrière, ο γενικός πρόξενος της Γαλλίας στο Guangzhou, δήλωσε ότι γαλλικές εταιρείες συμμετείχαν στην έκθεση από την παρθενική εκδήλωση.
Φέτος συμπίπτει με την 60ή επέτειο των διπλωματικών σχέσεων μεταξύ Γαλλίας και Κίνας και μέρος των εορτασμών ήταν η έναρξη του γαλλικού περιπτέρου, είπε, προσθέτοντας ότι ελπίζει να συμμετάσχουν ακόμη περισσότερες γαλλικές μάρκες σε μελλοντικές εκθέσεις.
Ένας από τους συμμετέχοντες που επέστρεψαν, η Danone, μια πολυεθνική εταιρεία τροφίμων και ποτών, ήταν στην έκθεση για τρίτη φορά. Ο Qin Peng, πρόεδρος της Danone China, τόνισε ότι η ισχυρή σινο-γαλλική σχέση όχι μόνο επιτάχυνε την εισαγωγή προηγμένων παγκόσμιων υγιεινών τροφών στην Κίνα, αλλά επίσης εδραίωσε τη δέσμευσή της για περαιτέρω διείσδυση στην κινεζική αγορά και την ανάπτυξη της Κίνας σε κορυφαία παγκόσμια αγορά για τη Danone.
«Τα τελευταία χρόνια, έχουμε επιταχύνει τον ρυθμό του «δημιουργημένος στην Κίνα, κατασκευασμένος στην Κίνα», ο οποίος είναι συνεπής με τη στρατηγική της Κίνας για προώθηση υψηλής ποιότητας ανάπτυξης», είπε.
Για πολλούς παλιούς φίλους από τη Γαλλία όπως η Danone, η έκθεση όχι μόνο έφερε ευκαιρίες αλλά και εμβάθυνε τη σύνδεσή τους με την κινεζική αγορά. Ανάμεσά τους, είναι η διεθνούς φήμης ομάδα οινοπνευματωδών ποτών και κρασιών Pernod Ricard.
Φέτος είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που η Pernod Ricard συμμετέχει στην έκθεση, η οποία έφερε φέτος πάνω από 60 κορυφαία προϊόντα.
Ο Jerome Cottin-Bizonne, Διευθύνων Σύμβουλος της Pernod Ricard China, δήλωσε ότι η Κίνα ήταν μια από τις μεγαλύτερες χώρες όσον αφορά την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών και μια από τις παλαιότερες αλκοολούχα κουλτούρες στον κόσμο.
«Πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολύ καλές προοπτικές για το ουίσκι στην Κίνα με τους καταναλωτές στην Κίνα να αναζητούν νέες κατηγορίες», είπε, σημειώνοντας «η φιλοδοξία είναι να βάλουμε την Κίνα στον παγκόσμιο χάρτη του ουίσκι».
“Έχουμε δει ισχυρή ανάπτυξη στο παρελθόν και υπάρχει ισχυρή ανάπτυξη στο μέλλον. Έτσι, η Κίνα θα είναι η βασική μας αγορά”, συνέχισε.
Η εταιρεία άνοιξε τέσσερα καταστήματα λιανικής αφορολόγητων ειδών στο Hainan, μια εξαιρετική ευκαιρία να παρουσιάσει το εμπορικό σήμα στους πολυάριθμους τουρίστες που επισκέπτονται το νησί.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το διμερές εμπόριο μεταξύ Κίνας και Γαλλίας έφτασε τα 78,9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2023, με τις εισαγωγές της Κίνας από τη Γαλλία να αυξάνονται κατά 5,5%. Το εμπορικό ισοζύγιο έχει βελτιωθεί περαιτέρω και οι διμερείς επενδύσεις και η συνεργασία σε αναδυόμενες βιομηχανίες έχουν σημειώσει έκρηξη.
Η έκθεση Hainan παρέχει ευκαιρίες στις γαλλικές εταιρείες να εξερευνήσουν περαιτέρω την κινεζική καταναλωτική αγορά και να δώσουν ώθηση στην αμοιβαία επωφελή συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών, σύμφωνα με ορισμένους Γάλλους εκθέτες.
Η τέταρτη China International Consumer Products Expo, η οποία ξεκίνησε το Σάββατο και θα διαρκέσει έως τις 18 Απριλίου, είναι η μοναδική έκθεση σε εθνικό επίπεδο της Κίνας με καταναλωτικά προϊόντα και επίσης η μεγαλύτερη έκθεση καταναλωτών στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Με θέμα «Μοιραστείτε ανοιχτές ευκαιρίες, συνδημιουργήστε μια καλύτερη ζωή», η φετινή έκθεση είναι η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα, προσελκύοντας πάνω από 4.000 μάρκες από 71 χώρες και περιοχές με εσωτερική έκθεση 128.000 τετραγωνικών μέτρων.