Όταν το “China chic” γίνεται όλο και πιο μοντέρνο στυλ, 50 κινεζικές μάρκες που παρουσιάστηκαν στο γκαλά China Brand Day του 2024 επιβεβαίωσαν ξανά την ελκυστικότητα των προϊόντων made in China.
Την Παρασκευή, οι Huawei, DJI, TikTok, Wuliangye, Pien Tze Huang, Haitian, ChaCha, Mengniu, Zeekr, MG της SAIC Motor, BYD, Haier και άλλες επωνυμίες προσέγγισαν το κοινό στη Σαγκάη ως οι πιο αγαπημένες κινεζικές μάρκες φέτος για ξένους καταναλωτές. χάρη στην ποιότητα και την παρουσία τους που επιδοκιμάστηκε παγκοσμίως.
Μεταξύ των κινεζικών εμπορικών σημάτων “παγκόσμιας κυκλοφορίας”, οι 50 κινεζικές επωνυμίες επιλέχθηκαν βάσει κριτηρίων τεσσάρων πτυχών, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών ψηφοφοριών, του όγκου των εξαγωγών των προϊόντων τους, της παρουσίας στο εξωτερικό μέσω των μέσων ενημέρωσης και άλλων καναλιών διάδοσης και της αξιολόγησης ειδικών.
Οι τελικές που επιλέχθηκαν στη λίστα των κορυφαίων 50 εμπορικών σημάτων καλύπτουν επώνυμα ονόματα σε οκτώ τομείς, συμπεριλαμβανομένων της κατασκευής προϊόντων 3C, της ψυχαγωγίας και του δικτύου, των τροφίμων και ποτών, των καλλυντικών και της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα.
Μεταξύ αυτών, η Huawei, η DJI, η Xiaomi και άλλες επιχειρήσεις που βασίζονται στην επιστημονική τεχνολογία εντοπίζονται υπό το πρίσμα της τεχνολογικής τους ικανότητας και των επιδόσεων στην αγορά και οι TikTok, Kuaishou, Didi και άλλες φημισμένες κινεζικές εταιρείες διαδικτύου είναι επίσης στο μάτι λόγω της εξαιρετικής απόδοσης προϊόντων τους.
Με μεγαλύτερη επιρροή επωνυμία στην παγκόσμια αγορά, ο κινέζος παραγωγός baijiu Wuliangye κέρδισε τις περισσότερες ψήφους από όλους τους κατασκευαστές αλκοολούχων ποτών που συμμετείχαν στη φετινή επιλογή και αντιπροσωπεύει όπως πάντα την αυξανόμενη αποδοχή των προϊόντων που χαρακτηρίζονται από την κινεζική κουλτούρα από τους παγκόσμιους καταναλωτές.
Η Zeekr, τυπικός αντιπρόσωπος των «παγκόσμιων» εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων στην Κίνα, επιλέχθηκε ως μία από τις πιο αγαπημένες κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων φέτος από ξένους, παρουσιάζοντας τον εαυτό της ως ζωντανό παράδειγμα για το πώς οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν συμβάλει στην παγκόσμια ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας και μετασχηματισμός τόσο μέσω εξαγωγών προϊόντων όσο και τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια.
Η Pien Tze Huang, μια διαχρονική κινεζική μάρκα, μπήκε ως μία από τις πιο αγαπημένες κινεζικές μάρκες καλλυντικών και προσωπικής περιποίησης για ξένους. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία που φημίζεται για την καθιερωμένη παραδοσιακή ιατρική με τα ευεργετικά αποτελέσματα οδήγησε το κύμα της «παγκοσμιοποίησης» μεταξύ των κινεζικών επιχειρήσεων και ανανέωσε τη ζωτικότητα της ανάπτυξής της εμβαθύνοντας στην καινοτομία προϊόντων και στο branding.
Αυτές οι εγχώριες μάρκες αναμένεται να προχωρήσουν περαιτέρω στο μέλλον εν μέσω των αφοσιωμένων προσπαθειών τους να επεκτείνουν την παγκόσμια παρουσία και τις ξένες γνώσεις σχετικά με τις εγχώριες μάρκες της Κίνας.
Φέτος, η δραστηριότητα επιλογής για τις πιο ευνοημένες κινεζικές επωνυμίες για ξένους, μια εκδήλωση που πραγματοποιείται κάθε χρόνο για την προώθηση της επωνυμίας των προϊόντων made in China, οργανώθηκε κυρίως από το γραφείο National Brands Project του Xinhua News Agency και την China Economic Information Service.